6. 9. 2010
Když v únoru letošního roku protestovali žáci a jejich rodiče ze ZŠ Hroznová proti umístění obřích billboardů hned u vchodu této základní školy, radnice MČ Brno-střed odmítla jejich stížnost brát vážně s odůvodněním, že z výnosů tohoto obřího billboardů přispěje základní škole padesáti tisíci korunami ročně.
Kromě stížností na to, že billboard stíní hned několik oken tříd, panovala mezi rodiči i obava, že zde budou umis’továny i reklamy nevhodné pro děti. Na tuto námitku radnice v čele se starostou Šťástkou reagovala ujištěním, že zřizovatel tohoto billboardu zajistí, aby zde nevhodná reklama umisťována nebyla.
Hned na začátku nového školního roku mají žáci a jejich rodiče možnost posoudit, co to podle starosty Šťástky je vhodná či nevhodná reklama. Ležící polonahý můž o jehož hruď se opírá žena s nohou ve vysoké lesklé černé kozačce zřejmě stále ještě mezi vhodné reklamy umístitelné před školské zařízení patří. Tento případ je podle nás vhodným námětem pro přehodnocení povolování umisťování reklamních ploch před školská zařízení vůbec.
Kateřina Dubská, členka ZMB za Stranu zelených